7 порад, щоб писати оголошення як ріелтор.

09.12.2023   

Якщо Вам потрібно продати нерухомість, та ще й швидше - беріть блокнот і записуйте. Буде корисно. Сьогодні ми поговоримо про найголовніше, а саме написання оголошення. Погодьтеся, саме оголошення має підштовхнути покупця до першого кроку - перегляду об'єкта. На жаль, багато продавців роблять усе, щоб відлякати інтерес у зародку...

1. Поставте себе на місце покупця. Подумайте про переваги своєї квартири і кому б вони були важливі. Якщо через дорогу дитячий садок, молоді батьки будуть у захваті. Якщо рукою подати до парку, то Ваші клієнти - любителі природи. Так і напишіть у заголовку - "чудовий варіант для молодої сім'ї" або "рай для любителів природи".

2. Детальніше зупиніться на перевагах житла. Візьміть аркуш паперу і пройдіться основними критеріями: інфраструктура, місце розташування, поверх, сусіди, планування, матеріал стін, вікна, озеленення, стан місць загального користування, стан інженерних комунікацій. Якщо плюси є - скажіть про них.

3. Використовуйте вигоди замість якостей. "Стіни утеплені пінопластом" це якість. "Завдяки утепленню взимку температура на 3 градуси вища, ніж у сусідів" - ось це вже вигода. А ще пам'ятайте, що практично будь-яку якість можна перетворити на вигоду. Немає ремонту у ванній - не потрібно переплачувати за плитку, яка вам не подобається.

4. Пишіть лаконічно і без води, без скорочень і незрозумілих термінів. "2-к на кр.к. 1965р.п. мпо с.у. розд. і т.д. і т.п." - ось приклад як не потрібно робити, не знущайтеся над читачами. Також не кожна людина знає, що таке "чешка" або "гарсонка", враховуйте це.

5. Ніхто не вимагає від Вас досконалої грамотності, але дотримуйтесь хоча б елементарних вимог орфографії. Розділяйте речення крапками, використовуйте коми, не бійтеся великих літер. Якщо використовуєте знаки оклику, то не більше 1-2 у всьому оголошенні. "продам 1-к з меблями євроремонт мпо стиралка проводка нова ціна 20 000 у е торг!!!!!!!!!" - хочеться далі читати?

6.  Дайте людям побачити те, що продаєте. Не забувайте про якісні фотографії. Не потрібно купувати професійну камеру, можна обмежитися і телефоном. Слідкуйте за освітленням, не знімайте навпроти вікна. Не полінуйтеся увімкнути світло, намагайтеся захопити кімнату цілком, приберіть шкарпетки з батареї врешті-решт. Прикріпіть до оголошення планування, нехай людина побачить, з чим має справу.

7.  Золоте правило продажників - використовуйте заклики до дії. Наша підсвідомість запрограмована на виконання наказів, тому якщо Ви не використовуєте їх - і відгуку не буде. Обов'язково використовуйте дієслова "приходьте на перегляд", "телефонуйте", "пишіть". Поясніть, навіщо це робити - "зателефонуйте і ми домовимося про час перегляду, який Вас влаштує".

Професійні ріелтори знають - якщо хочеш продати швидко, потрібно враховувати кожну дрібницю. Тому відповідально підходять до написання оголошень, щоб зачепити якомога більше потенційних покупців.

Якщо Ви потребуєте допомоги з продажем нерухомості - зверніться до наших менеджерів.

Замовити зворотній дзвінок